Ehliyet Randevu Almanın Kolay Yolu

Pazar, 05 Oca 2014 yorum ekle yorumlara git

ehliyet
Ehliyet randevu almanın kolay bir yolu varmı ? Elbette var bunun için yapmanız gerekenleri sırasıyla belirteceğim.
-Saat 08:45 de bilgisayarınızın başına geçin.Sistem 09:00 da açılmaktadır.
-Sonra Randevu Al adresine tıklayın. (Online Randevu Linkimiz)
-Sürücü Belgesi İşlemlerine giriyoruz.
-İlk defa ehliyet için müracaat yani randevu almak iseniz “Sürücü belgesi İlk Müracaat”
-Ehliyetinizi yükseltmek istiyorsanız “Sınıf Ekleme Veya Sınıf Yükseltme” Kısmını seçiyoruz.
-İşlemin yapılacağı birimi seçtikten sonra ki bu sürücü kursunuzun bağlı oldguğu ilçe emniyetidir.
-Şimdi biraz hızlanalım randevu saatini ilk saati seçmeyin çünkü herkes o noktadan başladığı için siz bilgilerinizi girmeye çalışırken randevu dolmuş oluyor.
-Sonra bilgileriniz girmeye başlıyorsunuz, en uzun kısım adres bilgileriniz bunun için daha önceden bir not defteri açıp tüm bilgilerinizi girin ve “Kopyala” – “Yapıştır” yaparak hızınızı arttırın.
-Artık herşey tamam randevu saatini bekleyin saat 09.00 oldugu zaman (biraz bekleyin 5-10 saniye sonra işlem yapın zaman farkı olabilir) tıklayın randevu almış olacaksınız.

www.emiyetrandevu.org

Sponsorlu Bağlantılar
  1. oguzhan
    Salı, 18 Haz 2013 zamanında 14:35 | #1

    Gerçekten güzel taktik yarın deneyeceğim teşekkürler.

  2. zehra
    Salı, 06 Ağu 2013 zamanında 09:45 | #2

    iki gündür deniyorum neden olmuyor peki

  3. ramazan kuştan
    Perşembe, 26 Eyl 2013 zamanında 17:41 | #3

    ne zaman alıcaz

  4. gülşah
    Cuma, 27 Eyl 2013 zamanında 08:30 | #4

    boş yemin ederim ya

  5. mehmet
    Cuma, 04 Eki 2013 zamanında 22:20 | #5

    E randevuyu bir türlü alamıyoruz sitede bir problemi var.

  6. ercan berber
    Salı, 08 Eki 2013 zamanında 01:07 | #6

    15 gündür randevu alamıyorum. Vergi affından yararlanamayacağım. Sizin umrunuzda olacağını sanmıyorum. Umrunuzda olsa işleyen bir sistem kurardınız.

  7. yılmaz
    Salı, 05 Kas 2013 zamanında 18:00 | #7

    sistem açmısınız hiç bir şekilde randevu alamıyoruz

  8. hakan
    Cuma, 29 Kas 2013 zamanında 16:44 | #8

    15 gündür randevü almaya çalışıyorum. hep dolu ne yapmalıyım.

  9. Pazartesi, 09 Ara 2013 zamanında 20:13 | #9

    ehliyet için randevu

  10. admin-bg
    Pazar, 15 Ara 2013 zamanında 10:59 | #10

    Arkadaşlar eğer randevu almanızla ilgili sorunlar yaşanıyorsa; bu randevu sisteminin yoğunluğundan yada oluşan bazı arızalardan kaynaklanabilir…

  11. emine ocal
    Pazartesi, 16 Ara 2013 zamanında 21:37 | #11

    ben 1 aydır randevu alamıyorum ve emniyete bir gün randevusus gitim kimse olmadığı halde polisler kendi aralarında konuşuyordu ama vatandaşın işini haletmiyor kimse olmadığı halde torpil olsa randevuya aldırış etmiyorlar tanıdıklarının hemen işlerini halediyorlar

  12. admin-bg
    Pazar, 05 Oca 2014 zamanında 17:27 | #12

    Emine hanım bu sistemi zaten insanlarla daha az uğraşmak için yaptılar. Yoksa size bize zaten bir faydası yok.Randevuyla gittiğiniz zamanda sizi başka bir güne atıyorlar 3 gün sonra gel al diyorlar.O yüzden sabah 9 da randevu alıp gitmek tek çare.

  13. muhammet
    Salı, 07 Oca 2014 zamanında 00:30 | #13

    ya burası türkiye işte ne zaman ne olacağı belli olmayan türkiyedir tqam 1 aydır randavu alamıyorum arayınca trafik tescilli arayın diyor kimi arayalım başbakanı arayalım

  14. yılmaz
    Cumartesi, 25 Oca 2014 zamanında 20:16 | #14

    @zehra
    ben bır ay dır de nıyom an ca ol du

  15. SONER
    Cuma, 13 Haz 2014 zamanında 22:36 | #15

    ARKADAŞLAR E RANDEVU HİKAYE ADAMLAR ORADA PARA İLE ÇALIŞIYORLAR PARA VERENİN İŞİ YAPILIYOR

  16. yavuz
    Salı, 17 Haz 2014 zamanında 14:29 | #16

    mrh arkadaşlar ben tam 1 aydır randevu alamıyorum……bı yetkili yok mu bu işe ek koyacak evrakların tarıhı geçecek

    • admin-bg
      Cuma, 20 Haz 2014 zamanında 17:02 | #17

      Tamamen randevu sistemiyle olduğu için el koyma yapılamıyor..

  17. tba
    Perşembe, 26 Haz 2014 zamanında 21:12 | #18

    belgelerin süresi ne zaman doluyor peki? benim kurstan belgeleri aldığım 7 ay oldu randevu alamadığım için basvuramadım?

    • admin-bg
      Cuma, 04 Tem 2014 zamanında 21:42 | #19

      evrakları 2 yıl bulundurabilirsiniz

  18. Salı, 01 Tem 2014 zamanında 10:48 | #20

    Merabalar şuranduvu sistemi kalksa negüzel olacak.

    • admin-bg
      Cuma, 04 Tem 2014 zamanında 21:40 | #21

      :) randevu alamayanlar bu konuda çok dertli haklısınız

  19. servet
    Cuma, 04 Tem 2014 zamanında 09:11 | #22

    bo kolay yol dediğinizi 4 gündür deniyorum amam malesef

  20. Levent
    Cuma, 04 Tem 2014 zamanında 09:47 | #24

    hepsi kolpa yaa kaç aydır sabahın köründe pc başına dikilip randevu almaya çalışıyorum böyle bi saçma sapan sistem yok……!!!!!!!!!!!!!!

    • admin-bg
      Cuma, 04 Tem 2014 zamanında 21:38 | #25

      arkadaşlar bu en makul yol. sadece siz değilsiniz randevu almaya çalışan. interneti hızlı olsan eli çabuk olan ilk sayılı kişi alıyor randevuyu bütün mesele bu.

  21. ERKAN
    Çarşamba, 09 Tem 2014 zamanında 09:16 | #26

    istedıgımız ilçe emniyet mudurlugunden alabılırmıyız randevu

    • admin-bg
      Perşembe, 10 Tem 2014 zamanında 15:32 | #27

      evet istediğinizden alabilirsiniz.

  22. Saadet
    Perşembe, 10 Tem 2014 zamanında 09:02 | #28

    Arkadaşlar saat 09.00’da randevu sistemi açılıyor,Akşam girdim yer vardı fakat hata verdiği için alamadım. Sabah 08.30 girdim denemek için kadıkoy ü seçtim fakat dolu dedi, yer ararkende üsküdar boştu onu seçtiğim halde yine kadıköy verdi bana. yani sürekli bakmanız gerek sabah erken ve akşam saatlerinde yer oluyor. Saçma sapan bi sistemm..

  23. osman arslan
    Perşembe, 10 Tem 2014 zamanında 20:56 | #29

    Boş ehliyet kalmadığı için randevuları bilerek kapalı tuttuklarına dair bir bilgi geldi, kısıtlı sayıdaki boş ehliyetlerde tanıdıklara sümen altından gidiyormuş..

  24. Pazartesi, 14 Tem 2014 zamanında 09:20 | #30

    Türkiyede olduğumuz bu kadar belli olmamalı ya bir randevuyu bile günlerce alamıyoruz şaka gibi…

  25. müjgan
    Perşembe, 17 Tem 2014 zamanında 08:54 | #31

    bende 4 ay oldu randevu alamıyorum.bugün son kez deneyeceğim.bıktım çalar saati kurup ps nin başına geçmekten.bi tanıdığımın arkadaşı süslenip püslenip karakola gitmiş ve ehliyetim bana lazım randevu da alamıyorum memur bey diye kırıtınca hemen vermişler ehliyetini başka bi tanıdığımın da amcası polis, oda direk gitti amcası halletti.. bune ya ..uğraşmayın alamıyorsanız direk karakola gidip şirinlik yada acıtasyon yapın..ağlamayana meme yokmuş..

  26. ali
    Salı, 22 Tem 2014 zamanında 09:53 | #32

    Anlaşılan kimse iş yapmak istemiyor ki böyle bir sistem kurulmuş.
    2 aydır randevu almak için uğraşıyorum ama maalesef alamadım.
    Bu siteyi/sistemi kuranları çok merak ettim doğrusu. Bu kadar şikayete de olumlu işler yapılmaması hayret verici.

    • admin-bg
      Cuma, 25 Tem 2014 zamanında 17:05 | #33

      Arkadaşım bu ülkede ne zaman senin benim için birşey yapıldı.Adam kendini düşünüyor tabi. Önceden 100 kişi gidiyordu günde.Baktılar olmuyor.Adam 25 kişi yapıyor.Sonra evine gidiyor.İşin siteyle alakası yok sistemle alakası var.Oy atmaya devam etsin napalım. Siyasete de girdik bak :)

  27. Barış
    Perşembe, 24 Tem 2014 zamanında 09:13 | #34

    9 da neden açılıyo hemen kapanıyo önceden yoktu böyle bi şey saat 9 da açıp hemen kaparsanız tabi kimse randevu alamaz bütün ehliyet almak isteyen türkiye sisteme aynı anda yüklenecek.

    • admin-bg
      Cuma, 25 Tem 2014 zamanında 17:02 | #35

      Açılış saatinden itibaren dolmasına kadar açık kalır.Sistem dolduğu zaman yapacak birşey yok.Tüm türkiyeyi bir günde halledemezler zaten. Ne kadar doğrudur orası tartışılır.

  28. Taner
    Cuma, 25 Tem 2014 zamanında 08:59 | #36

    Benım Yaşım Dale 18. Yaşımı Doldurur Doldurmaz Hemen Yazıldım VE Kazandım Emnıyetden Alması Kaldı Bu Yorumları Görunce Vazgectım :D

    • admin-bg
      Cuma, 25 Tem 2014 zamanında 17:00 | #37

      :) evet randevu kısmı biraz zor

  29. fuat
    Cuma, 01 Ağu 2014 zamanında 14:12 | #38

    ya nekdar para yatırıyoruz bankaya ve kara kola

    • admin-bg
      Pazartesi, 04 Ağu 2014 zamanında 16:25 | #39

      Hangi sınıf ehliyet alıyorsunuz.

  30. baki
    Cumartesi, 02 Ağu 2014 zamanında 18:15 | #40

    sürücü sertifikasını yollayacagına kursa direk ehliyeti yollasalar . harçı yatıtırız bune saçma sistem ya

  31. Zeytin
    Cuma, 08 Ağu 2014 zamanında 09:44 | #41

    gerçekten her bölgeden alındığına eminmisiniz zaten zor alınıyor birde farklı yerden alıp ortada kalmayalım.benim kurs kadıköy de ama fatih emniyetten almak istiyorum sorun cıkmaz değil mi

    • admin-bg
      Salı, 12 Ağu 2014 zamanında 18:06 | #42

      hyr çıkmaz. alabilirsiniz.

  32. esra
    Pazartesi, 11 Ağu 2014 zamanında 09:20 | #43

    sanki babanızın hayrına weriosunuz her adımda para ödeniyor zaten insanların işini kolaylaştıraçağınıza nasıl zorlaştırırım die düşünüp bunları buluyosunuz heralde allah bildiği gibi yapsın…

  33. Pazartesi, 18 Ağu 2014 zamanında 12:14 | #44

    sisteme isyan ediyorum ehliyetsiz motor kullanıyorum

  34. kadir
    Pazartesi, 25 Ağu 2014 zamanında 10:10 | #45

    arkadaşlar 23.08.14 cumartesi günü sürücü kursundan belgelerimi aldım ve aynı akşam emniyetin sitesinden 25.08.14 pazartesi saat 14:00 e randevumu aldım. nasıl alamıyorsunuz anlamıyorum.
    1-) herkesin yüklendiği sabah saatinde randevu için uğraşmayın
    2-) kimsenin umursamadığı cumartesi ve pazar günleri deneyin
    3-) haftasonu denediğinizde iptal edilen randevulardan kapma fırsatınız olacaktır. saat başı siteyi kontrol edin
    4-) illaki size en yakın yer için uğraşmayın gerekirse çok uzak ilçeleri de deneyin(ben çatalcadan aldım)
    herkese kolay gelsin

  35. hüseyin
    Pazartesi, 25 Ağu 2014 zamanında 14:19 | #46

    bıktım artık bir randüvü için iki aydır uyraşıyorum offffffffffff

  36. Oktay
    Çarşamba, 27 Ağu 2014 zamanında 10:30 | #47

    Admin şimdi ben Bahçelievler de oturuyorum sürücü kursum da bahçelievlerde ben ehliyeti almak için bakırköy ilçe emniyet müdürlüğünde randevu alabilirmiyim…

  37. engin
    Pazartesi, 01 Eyl 2014 zamanında 02:53 | #49

    Neden randavü günlük 1 hafta 10 gün sonraya neden alamıyoruz boş ne zamansa alınabilmeli 1ay sonra olsun neden günlük

  38. asd
    Salı, 09 Eyl 2014 zamanında 10:20 | #50

    arkadaşlar ben şimdi aldım. almak istediğiniz ilçe değilde başka ilçe seçin aşağıda boş yerler çıkıyor. 9.9 tarihinde saat 10.15 de aldım, 12.09 tarihine alabildim. ama başardım. bakalım bir günde işlem tamamlanabilecek ve ehliyeti alabilecek miyiz.

  39. sema
    Pazartesi, 15 Eyl 2014 zamanında 11:16 | #51

    Tam iki haftadır randevu almaya çalışıyorum ama nedense randevular hep dolu oluyo acaba benden akıllı insanlarmı var diye düşünüyorum yada insanlar randevu almak için gece yarısınımı bekliyo sinirden köpürmek üzereyim bukadar saçma bir sistem olamaz ve haftaya benim memlekete gitmem gerekiyo ama sesimi kim duyabilirki burdan sadece içimdeki bu öfkeyi biraz dindirmek istedim ama yine olmadı ben zaten deliy

  40. sema
    Pazartesi, 15 Eyl 2014 zamanında 11:17 | #52

    Tam iki haftadır randevu almaya çalışıyorum ama nedense randevular hep dolu oluyo acaba benden akıllı insanlarmı var diye düşünüyorum yada insanlar randevu almak için gece yarısınımı bekliyo sinirden köpürmek üzereyim bukadar saçma bir sistem olamaz ve haftaya benim memlekete gitmem gerekiyo ama sesimi kim duyabilirki burdan sadece içimdeki bu öfkeyi biraz dindirmek istedim

  41. MUSA
    Cuma, 26 Eyl 2014 zamanında 18:28 | #53

    Bağcılarda ikamet ediyorum ilçe emniyetinin tüm randevuları haftanın, günün hangi saatinde girsem bağcılar dolu gözüküyor ben 1 kişilik dahi yer olduğuna rastlamadım. Ancak diğer ilçelerden boşlarına defalarca denk geliyorum fakat randevuyu alıpta o kadar yolu zahmet edipte gittikten sonra beni geri çevirmelerinden ötürü tedirginim. Bu arada ilk müraacatımı yapacağım ehliyet için.

  1. şimdilik geri bağlantı yok
Sponsorlu Bağlantılar